Tegnebureauet CADtegn
Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

01.  Kommer du og arbejder hos os ?

 

Det kommer an på hvor I bor og opgavens omfang.

I de fleste tilfælde klares kommunikationen over mail og telefon. Som ny kunde kan det dog være en fordel hvis vi mødes hos jer eller hos mig for at definere opgavens omfang og udformning. Det aftales fra gang til gang.

 

 

02.  Hvem skal jeg kontakte ?

 

Du skal kontakte Leon Franck. Du kan altid komme i kontakt med mig på telefon eller mail. Se nummer og mail ovenfor

 

 

03.  Hvordan kan jeg annulere en ordre ?

 

Du kan annulere en ordre inden den sættes igang enten pr telefon eller på mail. Når en ordre først er sat igang, skal den forbrugte tid betales. Alle ordrer er tilpasset til dine krav, og kan derfor ikke annuleres.

 

 

04.  Hvordan kan jeg returnere en ordre ?

 

En ordre der er påbegyndt eller færdigleveret kan ikke returneres. Alle ordrer er tilpasset til dine krav, og kan derfor ikke returneres.

 

 

05.  Hvor lang tid vil der gå før jeg får min tegning ?

 

Det vil blive aftalt ved indgåelse af aftalen om arbejdets omfang, hvilken tidshorisont der arbejdes ud fra. Det kan således ikke siges før jeg har vurderet din ordre og i forhold til øvrige ordrer der skal arbejdes på i den pågældende periode.

 

06.  Har du andre spørgsmål der ikke er besvaret ovenfor? 

 

Du kan altid bruge kontakt formularen ovenfor, skrive en mail på leon@cadtegn.dk eller ringe på ovenstående telefon nummer. Jeg vil svare så hurtigt det kan lade sig gøre.